Post by peochrisasnico on Feb 16, 2022 3:22:33 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ PUBG MOBILE: Aftermath ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PUBG MOBILE: Aftermath IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit generaattorin kestävyys ▞▞▞
▞▞▞ PUBG MOBILE: Aftermath 2022 version ▞▞▞
Se on todella hyvä ja paljon realistisempi kuin codm, mikä tarkoittaa, että sinut ammutaan yhden tai kaksi kertaa ja kuolleesi ja grafiikka paranee paljon paremmin kuin se oli aiemmin, vaikka se ei vieläkään ole yhtä hyvä kuin codm, ja se on mielestäni yksi suurimmista syistä. jos ihmiset pelaavat codmia PUBG:n kautta, mutta pidän silti tästä pelistä ja voin kertoa, että he ovat työskennelleet ja työskentelevät edelleen kovasti sen eteen tehdäkseen siitä hyvän realistisen huijausvapaan pelin, jos grafiikka, jossa vähän parempi olisi antanut 5 tähteä neljän sijasta
PUBG MOBILE: Aftermath ઍક્શન crxq
Olisi täydellinen, jos sillä olisi tapa pitää ihmiset, joilla on korkeammat pingit, poissa palvelimelta, synkronoiduilla pelaajilla on joskus etu. Myös jos he voisivat pudottaa sekä Apple- että Android-päivitykset samanaikaisesti, se olisi hienoa. Molempien pitäisi olla saatavilla yhtä aikaa.
Olen pelannut tätä peliä aiemmin vanhalla laitteella ja grafiikka oli huono ja peli oli aina myöhässä, toivottavasti se on nyt parempi.
Yeeet
Bugs In 1.8.0 -päivityksiä on paljon ja Classicissa fontit ovat kuin Pubg Lite, joka ei ole kovin hyvä ja vikoja tai viive tekee pelistä levykkeen Onko kenelläkään ehdotuksia tähän liittyen?
peli ei toimi
Pidän pelistä niin paljon, mutta ongelmana on, että joka kerta kun yritän kirjautua sisään, se potkaisee minut aina kirjautumissivulle ja se on todella ärsyttävää.
PUBG MOBILE: Aftermath Laga rwvh
Ärsyttää se et ei pysty reporttaa pelaajii, täynnä tiimaajii, teamkillereitä, ja se et bugaa iha hemmetisti....
lagii yli paljo
Rakastin tätä peliä ja olin hämmästynyt siitä, kuinka sujuvasti peli sujui. Kyllä, satunnaisia häiriöitä ja viiveitä oli, mutta viime aikoina tämä peli on jatkuvasti hajoamassa, kun toiminta alkaa. Heti kun otan vastaan vihollisia, peli jäätyy ja viivästyy, mikä johtaa joihinkin pelikokemuksen turhauttavimpiin hetkiin. Olen valmis. Lopulta poistin pelin ja kaikki tiedostot tänään. Olen odottanut kärsivällisesti, mutta jokaisella päivityksellä sisältöäsi lisätään ja ongelma pahenee
tehkää helpommin napit
pidän pelistä. Tykkään pudota sisään. id mieluummin tehdä tehtäviä kuin pvp kuitenkin tai tutkia maastoa ilman turvakuplaa. haluaisi tehdä tehtäviä pvp:n kautta. mutta aika hyvä silti. opettelen edelleen peliä ja olen aivan uutta
Rakastan peliä. Ja nautin uuden tilan pelaamisesta. Suurin ongelmani on, että peli piikit ja ms pysyy 600+ tuntikausia. Ja Internet-yhteyteni ei ole paras, mutta se on tarpeeksi hyvä vakaaseen pelaamiseen.
Kolme tähteä tarkoittaa, että pidän pelistä Idea, mutta kaiken kaikkiaan se vain viivästyy ja saa minut raivoamaan 🤬, myös maching on epäreilua Crown-pelaajat taistelevat valloittajia vastaan ja heillä on joukkuetovereita pronssissa, jotkut heistä eivät edes puhu samaa kieltä, vaikka täsmäisin kielen mukaan. En tiedä johtuuko siitä, että käytän Androidia, mutta korjaa tämä ja annan viisi 5 tähteä ⭐⭐⭐⭐⭐. P.S. Minulla on hyvä netti. Lagg on kasvanut entisestään 😥 19.09.2021.
Se on hyvä peli, mutta olin kyllästynyt oletusvaatteisiin, joten ostin kaasunaamarin ja mustan hazmat-puvun näköisen jutun, mutta minulla ei niitä oikeastaan ollut, minun täytyy ostaa ne uudelleen ja jotain sellaista, olen en ole tyytyväinen, mutta se on hieno peli..
juu
Käynnistettiin päätililtäni. Minulle ei kerrottu tarkemmin, miksi minut bannattiin, tietty virhe, jonka olen varma muidenkin kokenut, mutta haluaisin selvittää, miksi en pääse siihen seuraavien 17 ja puoleen vuoteen...
rakastan tätä peliä ps voitko lisätä pleinejä (suihkukoneita)
Aika hyvä
Minun on todettava, että olen yhdeksänvuotias ja sanon, että tämä ei sovi minulle, mutta kokemukseni mukaan kaikki on iän mukaista (paitsi lievä väkivalta), ellet muuta verta vihreästä punaiseksi.
PUBG MOBILE: Aftermath ઍક્શન crxq
Miksi tänään 13.2.2018 ei pääse pelaamaamaan pubgia?! Haluasin tietää kosk itse tykköön todella paljon tästä pelistä joten saataisiinko korjaus tähän adiaan sen takia vain 2 määritän myöhemmin tätä arvostelua?!
Paljon taisteluviivettä, paljon huijareita, peli olisi hienoa, jos tietäisit korjaneesi nämä ongelmat. Niin paljon kuin nautin kaikista muista puolista. nämä ovat isot ongelmat
PUBG MOBILE: Aftermath アクション pyuy
Flower Zombie War Diskarte ibyg
Haitalliset afk ja/tai katkaistu joukkuetoverit joka ottelussa menettää väkisin rivejä, koska lapset seisovat oviaukossa estävät liikettä etenemään ottelussa, roskaasiakastuki, ammattitaidon puute asioissa, jotka ilmaistaan selvästi yksityiskohtaisesti raporttitoiminnosta. Kaiken kaikkiaan kauhea peli. Älä suosittele. Seuraavassa ottelussa, jonka pelasin tämän arvostelun jälkeen, kaveri ampui minut seinän läpi eikä saanut heti pelikieltoa. Maksan vakavasti liikaa tästä pelistä saadakseni tällaista hoitoa!
Rakastan tätä peliä, mielestäni tämä peli on paras, mitä olen koskaan löytänyt, ja siinä on myös joitain haittoja, kuten Internet on hidas ja häiritsee aina silloin tällöin, mutta kaiken kaikkiaan tämä peli on paras, toivon todella, että kokeilet sitä itse. =)
Download eSIM Mobile Data by YESIM 3.6.0 Android APK
Rakastan ehdottomasti peliä, rakastan pelaamista ja puhumista muiden pelaajien kanssa. Se on helposti suosikkimobiilipelini ja jota pelaan päivittäin. Kuitenkin viime aikoina, kun käynnistän sen, se ponnahtaa ensimmäiselle mustalle näytölle ja sanoo lataavansa resursseja ja juuttuu. En ole vielä löytänyt ratkaisua tähän, eikä se koskaan lataa mitään, joten päädyn poistamaan ja asentamaan uudelleen, mikä on perseestä. Jos se voitaisiin korjata, se olisi mahtavaa!
PUBG MOBILE: Aftermath Hərəkət iltx
Vitu paska
*Arvostelu Muokkaa) On mukava nähdä, että TenCent vihdoin alkaa tehdä jotain ollakseen aktiivinen huijaamisen suhteen. Näköjään tässä pelissä on toivoa. Pyydän edelleen heitä ottamaan käyttöön algoritmeja huijauksen hillitsemiseksi. *Tämä osa vanhasta arvostelustani - Yksi asia on menettää pisteitä, koska teit virheen. On toinen asia jatkuvasti pudota / menettää pisteitä, koska loputon määrä lowlife-tyhmän moraalin roskakoria ajattelee, että hän todella todella voittaa pettämällä.
tämä peli on niin ärsyttävää ja niin monet bush campers että peli on niin roskaa ja kopioi fortnite stop campers okei!
Ei hätää, puhelimesi menee ydinkäyttöön, jos pelaat muulla kuin matalalla/keskikokoisella grafiikalla. En ole pelannut noin 2 kuukauteen enkä ole missannut sitä ollenkaan.
Surkee
PUBG MOBILE: Aftermath アクション pyuy
Voi olla melko viivästynyt, mutta erittäin hauska pelata monien pelitilojen ja karttojen kanssa
Olen ennen vihannut kaikkia piupiupelejä puggin valitan nyt kokonaan pumpum peleistä jopa pokemon go:sta!
Viive
Se on paras peli, jonka olen koskaan pelannut, mutta silti annan sille 4 tähden luokituksen, koska fps-pudotushäiriöitä ja -virheitä on niin paljon. Korjaa nämä ongelmat 2,3 ja 4 Gt:n RAM-laitteille.
Pidän tästä pelistä erittäin paljon, mutta kaikkien näiden vihaisten päivitysten myötä peli alkoi viivästyä kuin hulluna. En voi edes pelata tätä enää, koska teleporttelen kaikkialle enkä pysty ampumaan/tähdätä kunnolla. Se alkoi pikkuhiljaa tulla ensin Miramarin kanssa, mutta nyt se vain eskaloitui...
Tämä peli on minun päästä eroon stressistä.Mutta haluan puhua C.E.O.:lle. Joillakin tavoilla tehdä siitä mielenkiintoisempaa....... Annoin sille 5 tähden, mutta putoaminen kolmeen tuodaan takaisin hyötykuorman evo ground pysyvästi ASAP TEKEE MINUN ENEMMÄN HALUAMAAN PELAA EI PALJON MUITA PELAAJIA.
Miks kaikki pelit kopioi Battlepassin, Tanssit sun muun?
OP Business mobile (fi.op.android.ymob) APK | AAPKS