Post by peochrisasnico on Feb 16, 2022 2:49:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gardenscapes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gardenscapes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mer utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Gardenscapes 2022 version ▞▞▞
... du får spille i 2 min så vente på liv i 30 min så spille i 2 min igjen dødts kjedelig
Underholdende utslipp
Jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger spillet la meg komme innenfor å vinne, bare for å tape med en brikke igjen å samle. Brikken er alltid på et sted der ingen bevegelser er mulig. Det spiller ingen rolle om du starter nivået med boostere. Du slår nivået når SPILLET avgjør og ikke før. Mange nivåer er det umulig å legge strategi. Jeg misliker også at de redigerer nivåene og TAKE AWAY-trekkene, og dermed gjør det enda vanskeligere å vinne. Kundeservice er imidlertid nyttig.
Gardenscapes Gelegenheitsspiele aisa
Jeg liker dette spillet godt, men noen ganger åpner menyer seg igjen, og igjen, og igjen, og jeg vil bare spille. Det kaster bort boosts og personlig tid på å måtte lukke 10 forskjellige menyer når ting automatisk dukker opp.
Før alle spillene gikk til overskudd var dette et morsomt spill. Det var en finne de skjulte gjenstandene og har et garasjesalg eller noe.
Vanedannende spill som Homescapes er, men det er noen andre spilleregler enn Homescapes som er vanskelig å venne seg til. Jeg tror regnbuekulen er som elektrisiteten i Fishdom.
Jeg er ikke glad; Jeg har funnet ut at jeg ikke får riktig antall svinger som skal til for å slå nivåene. Jeg har korte svinger. Og ikke sikker på hvorfor. Også, når du kjøper for å fortsette med et nivå, sparker det meg av nivået. Hvorfor er det sånn?...
Forsatt litt mye mas med å kjøpe. Men nå stopper det ikke mer så lenge til å komme videre i spill. Jeg liker å spille Gården Cage, men kommer ikke til å kjøpe noe ekstra for penger. å kommer videre i spill uten å kjøpe.
Dette spillet utvikler seg etterhvert til at det er umulig å spille videre uten å betale mye penger
Flott måte å slappe av og fortsatt spille på. Spiller fortsatt. Her er jeg tilbake for å legge inn nok en god anmeldelse. Jeg ser ingen ende på mesterverket. Prøv det folkens. Det er forfriskende
Dette spillet er fantastisk! Jeg har spilt i litt over 5 år nå, og ja, det er harde nivåer, men du kan ikke gi opp bare fordi det er et umulig nivå. Alt i dette spillet er supermorsomt og søtt og jeg anbefaler det 100 %.
Funker bra,men tar altfor lenge å få gjort ting
Лабіринти & More Головоломки mzef
Ingen samsvar mellom reklame og spill
OK i beste fall. Du kommer til et punkt i spillet hvor du må bruke penger og selv det hjelper ikke. Elsker å lage alle designene og se hagene vokse, men på et tidspunkt begynner det å koste flere stjerner å få ting gjort.
Midlertidig tilbud gratis betalte applikasjoner i App Store | IPhone ...
Gardenscapes Thông thường umg
ELSKER ELSKER ELSKER DETTE SPILLET! minus forsinkelsestiden mellom trekk. Det er irriterende.
Hvorfor tok du bort halvparten av trekkene her også? Det var en forferdelig avgjørelse i hjemmelandskap, og Gardenscapes har alltid vært mye vanskeligere allerede. For ikke å nevne at folk knapt spiller dette lenger, og du tok bare bort det siste som gjorde det spillbart. Hvis du prøver å ødelegge spillet, hvorfor ikke bare ta det ned og få det overstått.
Ok i begynnelsen, men utover i spillet så tar det så lang tid at du ikke gidder mer.
Med dette jukset nådde jeg Gardenscapes Level 5.600
Den eneste grunnen til at jeg fortsatt har dette spillet er fordi jeg har hatt det i mange år. Utfordringsnivåene er umulige og latterlige. Sløsing med et hjerte. Det må fjernes. Det er også rotet å passere et rødt nivå bare for å finne ut at neste nivå er lilla. Ikke bare det, men etterfulgt av et enkelt nivå og deretter et utfordringsnivå. Jeg er ferdig!
Jeg elsker det faktum at det ikke er noen annonser hvert 30. sekund ... vendingen av scene/trær/spill blir slitsomt, men det vil ta over annonser når som helst!!!
Jeg elsker spillet, men hver gang som akkurat nå når jeg må oppdatere tar det tre eller fire dager før det endelig gjør det.
Download game Balloon Boy APK latest version 11 for android ... Android 5.0+ ... Gardenscapes; Keyboard Art; Kpop Teen Fashion Dress Up
Dette er det verste spillet jeg noen gang har spilt. Alle nivåene er ekstremt vanskelige. De superharde nivåene er umulige med mindre du har boostere, men selv da vil nivået sannsynligvis ikke slås. Spillet tvinger deg til å bruke penger for å slå de harde nivåene. Hvis jeg kunne gi dette spillet 0 stjerner, ville jeg gjort det. Dette spillet er bortkastet tid.
kan ikke laste ned oppdatering. Spillet går ut når jeg har boostere. Jeg glir mot en vei og blir vendt tilbake. Disse taktikkene hindrer meg i å vinne. Da jeg tok det opp til hjelpen din på nett, svarte de en gang og slapp deretter. Nå kan jeg ikke en gang spille. Spillet krasjer når jeg trykker på play. Jeg har installert og reinstallert tre ganger. Jeg får stadig den samme hjelpemeldingen på boks. Jeg tror det er en feil i spillet og ingen vet hvordan den skal fikses. Jeg var i stand til å laste ned spillet, men nå krasjer det.
Koselig spill
Spill er morsomt når du ikke blir sittende fast på et nivå på en uke av gangen, noe som gjør at du må spille det samme spillet om og om igjen og om igjen. Hvis du ikke vil takle det, må du bruke penger, betale for ekstra liv og gjenstander for å hjelpe deg med å vinne Super Hard Levels (som er hva de kalles), det er en daglig premie, men det hjelper ikke mye. Det er svært få minispill og noen spesielle begivenheter. Så hvis du ikke kan eller ikke vil bruke penger, er det frustrerende å spille.
Jeg likte det helt til nivåene ble veldig lagdelte og kjedelige, og etter å ha slått nivåer for å gjøre morsomme ting som å bygge en vakker hage og trehytte, måtte jeg slå et superhardt nivå for å skaffe hunden et leketøy (som viste seg å være en pinne i hagen) slik at Austin kunne kaste den forbi noen bøtter med maling, som hunden selvfølgelig snublet inn i - så skulle jeg slå et annet kjedelig nivå for å vaske hunden. Nei takk, Austin, du ville ha hunden, du tar vare på den. *Slett*
Nyt å spille og det er vanedannende. Men liker ikke de tvungne oppdateringene. Har fullført nivåer og fått ubegrensede liv bare for å ha en tvungen oppdateringsstart. Ved flere anledninger. Når oppdateringen er fullført, starter du med 5 liv. Jeg har mistet 30 minutter, 1 time, til og med 2 timer med ubegrensede liv på grunn av tvungne oppdateringer. En spiller bør få velge når den skal oppdatere og fortsette å spille. Dessuten ga 2 karakterer et ekstra liv hver, men jeg hadde fullt liv, så jeg mistet de 2 livene, det økte ikke.
Jeg sitter fast på nivå 269, det er umulig å slå selv med mynter. Ikke mer å bruke penger på spill. Jeg har bare så vidt startet den fjerde hagen.
JEG ELSKER DET. Jeg kan ikke slutte å spille dette spillet. De superharde nivåene er utfordrende uten boostere og fem liv. Det har vært et par år nå, og jeg sørget for at de nye telefonene mine logget meg på med samme nivå som jeg sluttet på. Personalet sørget for at jeg kom meg tilbake hele spillet med poeng og nivåer intakte. Takk ansatte!
Gardenscapes Gelegenheitsspiele aisa
Sakte fremgang hvis du ikke betaler for å vinne
Gøy
For penger kan du forskuttere. Men spillet er lineært, ingen valg. For alt match3 hvordan det har noe med hager å gjøre, er det noen som gjetter